Regulamin serwisu internetowego
- Postanowienia ogólne
- Definicje
- Rodzaj i zakres usług
- Warunki świadczenia i zawierania umów drogą internetową
- Polityka dotyczącą sprzedaży
- Tryb postępowania reklamacyjnego
- Własność intelektualna
- Postanowienia końcowe
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Strona skyoffice.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych przez Stronę skyoffice.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług Strony skyoffice.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- DEFINICJE
- FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie skyoffice.pl umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony skyoffice.pl.
- USŁUGODAWCA – SKYOFFICE sp. z. o. o, adres siedziby: Żurawia 6/12 lok. 745, 00-503 Warszawa, adres do doręczeń: Żurawia 6/12 lok. 745, 00-503 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000955109, NIP: 7011075554, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie: 5000,00 zł, adres poczty elektronicznej: biuro@skyoffice.pl, tel.: 22 243 27 27 / 668 666 000.
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.
- RODZAJ I ZAKRES USŁUG
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- korzystanie z Formularza Kontaktowego,
- korzystanie z Newslettera,
- Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Świadczenie Usług Użyczenia lokalu na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Świadczenie Usług Księgowości i rachunkowości na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW DROGĄ INTERNETOWĄ
- Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
- umowa o świadczenie usługi Użyczenia lokalu na rzecz usługobiorców zawierana jest na czas nieokreślony, z możliwością przedłużenia o kolejne 12 miesięcy.
- umowa o świadczenie usług Księgowości i rachunkowości na rzecz usługobiorców zawierana jest na czas nieokreślony, z możliwością przedłużenia o kolejne 12 miesięcy.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Polityka dotyczącą sprzedaży i dostaw
- Klient dokonuje zakupu usługi świadczenia Użyczenia lokalu dla wskazanej dla siebie firmy w umowie zawartej z Skyoffice sp. z. o. o dla poprzez sklep online dostępny pod adresem skyoffice.pl.
- Klient dokonuje zakupu usługi świadczenia usług Księgowości i rachunkowości dla wskazanej dla siebie firmy w umowie zawartej z Skyoffice sp. z. o. o dla poprzez sklep online dostępny pod adresem skyoffice.pl.
- Płatność za usługę odbywa się przez bramkę płatności paynow.
- W przypadku wybrania metody płatności kartą odbiorcą płatności jest Blue Media S. A.
- Usługa zostaje zrealizowana natychmiastowo po zatwierdzeniu płatności oraz przesłaniu odpowiednich dokumentów i podpisania umowy.
- TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacja usługi Użyczenia lokalu lub usługi Księgowości i rachunkowości na niniejszej stronie internetowej
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@skyoffice.pl.
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
- Usługodawca zwróci otrzymane środki na konto usługobiorcy w ciągu 30 dni od dnia wypowiedzenia umowy. Warunkiem zwrotu wniesionych środków przez klienta jest złożenie umowy wypowiedzenia z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. W przypadku częściowego zrealizowania usługi, obowiązuje zwrot wniesionych kosztów pomniejszony o zrealizowaną część usługi proporcjonalny do liczby miesięcy.
- Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
- Usługobiorca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług Użyczenia adresu lub usług Księgowości i rachunkowości w terminie 30 dni od podpisania umowy.
- Usługobiorca przysługuje prawo jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia umowy o świadczenie usług Użyczenia adresu lub usług Księgowości i rachunkowości.
- Reklamacja usługi Użyczenia lokalu lub usługi Księgowości i rachunkowości na niniejszej stronie internetowej
- WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem skyoffice.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością skyoffice.pl Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony skyoffice.pl, bez zgody Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony skyoffice.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- ZMIANA REGULAMINU SERWISU
- Regulamin jest na bieżąco weryfikowany i w razie potrzeby aktualizowany. Aktualna wersja Regulaminu została przyjęta i obowiązuje począwszy od 1 stycznia 2021 r.