FAQ

Tak, jak najbardziej.

Proszę najpierw wybrać pakiet, uzupełnić formularz online, opłacić usługę. Następnie zgłosić spółkę w systemie CEIDG lub KRS wykorzystując nasz adres. Kolejno otrzymają państwo umowę na podany adres mailowy, prosimy o jej uzupełnienie oraz skan.

WAŻNE! Prosimy nie zwlekać z podpisaniem umowy, ponieważ dopiero po jej zawarciu otrzymamy upoważnienie do odbioru Twoich przesyłek m.in. z Sądu, KRS, CEIDG, itd.

Fakturę VAT otrzymasz od razu po rejestracji firmy, którą bezproblemowo wrzucisz w koszty.

Tak, oczywiście jest taka opcja, jeśli wybiorą państwo usługi biura wirtualnego w pakiecie PREMIUM bezpłatnie pomożemy założyć spółkę z. o. o.

Natomiast w przypadku pomocy tylko iwyłącznie przy rejestracji spółki koszt wynosi 499 zł.

Wirtualne biuro jest to usługa polegająca na wynajęciu adresu rejestracyjnego dla firmy oraz pełnej obsłudze korespondencji przychodzącej.

Skierowana głównie do przedsiębiorców prowadzących spółkę, działalność gospodarczą, fundację, stowarzyszenia i inne podmioty prawne.

Adres państwa firmy będzie Żurawia 6/12 lok. 745, 00-503 Warszawa, istnieje możliwość rejestracji pod adres ogólny Żurawia 6/12. Ważne natomiast, żeby przy składaniu NIP-8 oznaczyć dodatkowo lokal 745.

Cała umowa podpisywana jest 100% zdalnie. Po otrzymaniu przez nas uzupełnionego formularza, umowa gotowa jest do podpisania w ciągu 10 minut.

Wszelkie dokumenty wysyłane są na podany przez państwa podany adres mailowy, następnie trzeba je podpisać, zeskanować i przesłać na nasz adres mailowy biuro@skyoffice.pl

Wszelka przychodząca korespondencja jest przez nas odbierana, a klient jest o niej powiadamiany w ciągu 24 godzin.

W zależności od wybranego pakietu listy mogą być skanowane oraz odsyłane do klienta kurierem.

Tak, jak najbardziej.

Wirtualne biura działają w Polsce od wielu lat i rejestracja firmy pod takim adresem jest akceptowana przez wszystkie urzędy i instytucje.

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony na 12 miesięcy z możliwością co rocznego odnawiania pakietu.

Zgodnie z umową okres wypowiedzenia wynosi jeden miesiąc.

Nasi klienci mogą bezpłatnie korzystać z naszego biura podczas spotkań w przypadku kontroli ze strony każdego urzędu – w tym Urzędu Skarbowego.

Żaden z naszych klientów korzystających z usług naszego biura nie dostał odmowy do rejestracji VAT / VAT-UE.

Urząd skarbowy ma obowiązek zarejestrowania każdego podmiotu do VAT. Rejestracji może odmówić tylko (zgodnie z art. 96 ust. 4a ustawy o podatku towarów i usług z dnia 11 marca z 2004 roku) w przypadku:

– błędnie uzupełnionych danych umieszczonych w formularzu rejestracyjnym,
– braku podmiotu,
– braku możliwości kontaktu,
– braku odbioru wezwań oraz  stawienia się podmiotu na wezwania naczelnika Urzędu Skarbowego,
– przy orzeczeniu wydanym przez sąd o zakazie prowadzenia działalności gospodarczej

Tak, odbieramy wszystkie przesyłki naszych klientów. Przesyłki przechowujemy do 30 dni.

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług wirtualnego biura. Głównymi zaletami są:

– redukcja kosztów prowadzenia działalności,
– pełna obsługa korespondencji,
– prestiżowy adres,
– obsługa prawna i księgowa w jednym miejscu.